Läxor..läxor o återigen läxor..

Nu har syster åk hem.. :(

Och även min Sandra..hon har bott hos mig hela veckan, så nu känns de så tomt utan henne här :b
Mamma o pappa är juh iof hemma nu, och då måste man ju ställa sig om helt !
De är liksom inte att göra som man själv vill..lite less blir jag ! åhh !

Sitter o gör läxor nu, O de e grymt tråkigt..tyska..engelska..och Historia, med de är bara att bita ihop om man vill ha bra betyg.
Hade även utvecklingssamtal idag..och som de ser ut måste jg jag vara mer aktiv med mina läxor.
Därför borde jag juh egentligen inte sitta här nu o blogga, men jag är heöt dlut och orkar verkligen inte plugga -.-'


På lördag fyller bästa Elin år! Sweet six teen ;)

Men nu måste jag verkligen plugga, på riktigt!!

Hörs hej ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0