En dag för mig^^

Okej nu ska jag berätta hur en vanlig dag hos Maya e :')

Vaknar,klär på mig gå ner o äter frukost, går upp igen och sminkar mig och fixar mig,
sen kommer Sanna o vi cyklar till skolan jag skjusar eller så gör hon det.
Kommer till skolan, går oftas ner på toan och kollar läget^^
Går till skåpen tar de grejorna man behöver för lektionen, o så har jag lektion.
Sen går jag o skolan hela dagen till halv 4, då cyklar vi hem igen, jag sätter mig framför
datan och äter godis/kakor/glass eller annat gott som finns.
Sitter vid datan till 5-halv  6 då mamma kommer hem och gör mat, och sen äter vi,
efter maten kan jag ibland gå till någon kompis annars e jag hemma, gör läxorna eller
sitter vid datan/tvn. Sen när de blir kväll kollar jag lite på tvn och sen lägger jag mig :')

Hihi;)

Nu ska jag kolla kalart här på datan sen blir till och träna.
Har fysik och engska prov imorgon-.-'


PussMaya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0