stan!

var i stan igår, hade de skit sköjj med mamma:D

Först var jag hos tandläkarn och fixade tandställningen:D

Sen gick vi på stan, inhandlade en massa:

1 "munk"tröja-svart, lång

2 par leggings- blommiga och vita spets ^^

2 par skor- ett par sneakers och ett par högklacka^t :D

1 svart linne

1 klänning- röd med vita prickar **)

1 tunika- Beige med typ pajetter

1 tröja med testen- "ch♥♥se love & the rest will foll♥w

1 stickad tunika- typ ljusrosa

1 kofta-vit

Det var typ allt,
o eftersom våran data har virus och jag använder kalles så kan jag inte ladda upp bilder från kameran
för då må jag typ installera nå skit som jag inte orkar men här är lite av de jag köpte:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0