Helgen!

var ett tag sen jag blogga nu,
men när man är ute på semester blir de att man är ute ist för att sitta vid datorn.
ikväll åker jag till Evelina, kommer hem på torsdag, skulle tro, eller vet att jag inte
kommer blogga nå när jag är där så ni vet.

Helgen var kuung!
tillbringades i orsa!
Var med efterlängatade IDA!!
Haha ida lärde mig att köra bil, jag har aldrigt gjort de förut, men nu har ja!
Fick faktiskt bara kärringstopp en gång^^

o på lördaN fick jag se eric saade, o jag säger bara en sak: KÄR!
asså fan va han är snygg!!
var med Natta o hennes kompis julia.
jag orkar inte lägga upp nå bilder på de just nu, kankse blir en annan gång!

Puss ett tag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0