Sverige

okej, lika bra att börja från början.
Eller nästan då :p
Klev på båten till tyskland på måndag morgon, äter lite frukost o kikar runt lite i taxfreen
o sånt, o sen börjar jag o amanda få tråkigt så då tänkte vi att va skulle kolla på film på min mobil
men vi hitta inga lediga platser, så vi gick ner för en trappa, o där liksom låg de fullt av folk o sov så där kunde vi inte heller sitta, då gick vi längre ner o ännu längre ner, tills de inte låg nå folk o sov, så satte vi oss i trppan
o börja kolla på filmen, o filmen var en timnme o 30 min, då räkna jag ut snabbt att vi skulle se hela o de var 20 min kvar innan vi var framme, när en timme o 20 min har gått hör vi i högtalaren : "Vi söker två passagerare, Maya Svensson och Amanda Ericson, vänligen kom till informationen där era anhöriga väntar på er"
Jag o amnada blev väldigt generade o gick uppåt i båten, o till infon, där stod pappa. amandas pappa o hennes lillebror, både jag o amanda var illröda i annstiktet. Men jaa dom blev inte sur eller nå, men vi tyckte dom kunde ha ringt ist, vilket dom hade gjort bara de att de inte fanns någon täcking nere i båten..

Sen hände massa skoj i tyskland men de orkar jag inte skriva, bilder från Berlin o Tropical island kommer nått tag, men har inte med mig en sladd till mobilen o inte min data, för dongeln glömmde jag i berlin så de blir nått tag framöver men jag lovar att de kommer :')

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0