Tisdag

Haha måste ju bara berätta vad som hände idag på lunchen, sjukt kul!:D
Det började med att jag sa åt johanna att inte röra mitt tuggummi som jag hade lagt på
tallriken, se gick jag och hämtade vatten åt Madde:D
När jag kom tillbaka ville jag inte ha nå fil..Men Madde ba: äter du inte upp filen
säger jag upp kontaken med dej här och nu!
Och det skulle tydligen alla andra oxå göra om jag inte åt upp.
Det slutatde med att sandra och Madde satt o mata mig x) alla typ kolla..
Menmen jag skämmer ju jämt ut mig så det gjorde vell inte så mkt.
Nu kommer vi till de roliga, mitt tuggummi som jag hade lagt på tallriken var inte kvar,
varför alla hade tvingat i mig filen var så klart för att dom hade lagt i mitt tuggummi
där o jag inte märkte nå, så då hade jag just ätit upp mitt tuggummi o alla kollade ochjag skrattade
fast ja det gjorde vell vi alla:P
Sen gick Sanna o hämta en macka o sen när hon kom tillbaka kladda Alex smör på Sanna, sen kldda Sanna smör på mig i typ hela ansiktet hahaha va vi gaarwa!!!

Men ska jag laga mat och prata med saanna:D

Ikväll blire barnvakt åt Tyra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0