Tisdag

Bästa dan dåe:P

Haha började med Biologi, skratta som vanligt med Sanna, Cattis, Elin, (kortare sagt,
dom tre blondinerna o Maya!) Haha ja inte vart det mkt. gjort inte:P
Sen vart det matte o det gick ju ändå rätt fort,:P

Åkte buss till Hede, fick iaf byta buss, tur var juh det:P
Men jag tror inte att Barbro är så glad på mig längre, bara för
att jag inte fick byta buss men gjorde de ändå:P
Jaja kom iaf till Hede, och där fick vi nå kött, o pommes, Gott vare!
HAha ja innan vi åt fick vi veta lite om vett o etikett, men vi vid vårat bord
hade inte så mkt. vett i etikett iaf :P
Sen åkte vi buss till Sveg igen, haha kastade sockerbitar i bussen:P

Kom tillbaka till Sveg, hade Bild ba:
Cha Cha bloggen, asså jag vill inte härma Kissies eller
så, för jag menar hon e juh en WB!
HAHAHAHA!!!<3

Hade Konfermation efter det.. var vell inte så skoj, men gick ändå:P

Jao så nu sitter jag bara här, fats jag borde göra läxorna menmen:P

Puss Maya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0