Tisdag

skolan idag då..
gick jävligt fort ändå..hade dessvärre 75 min matte,
men faktiskt så gjorde jag o Jonas 12 tal ^^

Hade håltimme, jag,Sanna och Viktor fick vara vikarie åt 7:orna i typ 10 min.
Och jag har bestämmt mig för att inte bli lärare asså, fan va olydiga dom va..o
jag är tydligen den nya "Biggan" ..Aa iaf vi skulle ju hålla ordning på dom^^
hehe de slutade med att vi körde hänga gubben, men de gick ju som de gick..
o så klart spela dom in mig på mobilen :'(

Dagens outfit:

Svarta jeans
linne
övertröja
strumpor
trosor
bh

Kommentarer
Postat av: Hemlis

Kul va det :D

2010-02-25 @ 18:31:20
Postat av: Maya

självklart:)

2010-02-26 @ 17:01:29
URL: http://diinmaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0