Sorry :'(

sorry, det var ett tag se jag skrev,
men typ den här veckan har jag varit sjuk oo i stan så har inte orkat bloggen.
Men nu sitter jag ju här iaf x)

Igår var jag i stan med Johanna, fan va kul de va!

HAha jag somnade hos tandläkaren x)
Johanna hade hål i strumpan x)
En gubbe ramma och fick sås över sig x)
Plogbilden spruta snö på mig!! x)
Vi åt "två" ingen big deal x)
Två mc flurry *stava* x)
 
Och massa annat skojj x)

Idag va de skolan, soft som fan typ.

HAha hade drama, och ingen lärare :D
Så skulle jag låsa dörren in till grupprummet, sen skkulle sanna gå ut och då fick hon inte upp dörren x)
Och det var ju för den va låst MEN det gick ju inte att låsa upp,
vi kom sedan på att dörren var sönder och att man inte skulle låsa den, fär det fanns inget "lås" på utsidan
haha ja så vi var helt enkelt inlåsta :P
Så då ringde jag Erica som fick gå ner till vaktis och be han låsa upp på nå sätt x)
Ja till slut kom vi iaf ut!

Puss Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0