Skoter

Snacka om en crayzii dag!!

Jag typ sat här vid datan, när jag hör att pappa  åkder skoter på gårn..jag typ springer ut o ba: Jag vill oxå!!
Då kör pappa upp ett spår i lekparken som jag kan få ett åka ett varv..Aa ni kan juh gissa va som händer:P
Ja..så klart kör jag fast i en snödriva:P Pappa får skotta och dra och skotta och dra, till slut får vi upp den, då säger pappa attv i kan ta en lite längre tur på skoterleden..jag blir as glad o ba: JAA!!
Vi åker iväg och har ingen aning o vart vi e..men vi fortsätter att köra, till slut kommer fram till pappas jobb, ja så då fortsätter vi och åker o åker till slut är vi typ helt vilse och vi säger att vi borde vända så då gör vi de och jag fick köra, ja asså vi hade typ kommit på utsidan av ledet så då var vi juh tvuungen att köra upp dit igen och jag som så klat är bäst på att köra, kör så klart fast och vi typ tippar x)
Så vart det bara till att börja gräva, fast det gick rätt lätt ändå:P
Sen fortästter vi på väg hemmåt, och då inser vi egentligen hur långt vi åkt..jaja när vi åkt en bra bit ser vi en sjö..och vi tror så klart det e sandtjärn men det var det var det juh inte:P
HAha så vi fortsätter och till slut kommer vi faktiskt till sandtjärn och då tror vi att man borde kunna gena där över då..men det gick inte för vi typ hamna i skidspåret så då var det bara att vända igen..till slut är vi på rätt väg och sen kommer vi typ till Brand Factory
och så ba: Chruusshhss typ låter de..och sen ville inte skotern inte mer..:( Jaha o där stog vi och skotern ville inte röra sig, så då fick vi gå hem och hämta bilen sen boxera den hem...

Haha snacka om en helt galen dag!

Puss Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0