Måndag

Snacka om en blandad dag :P

Hade matte och jag är riktigt besviken på Rolf asså, han sa åt mig, Elin och jonas ba:
klarar ni inte provet blir jag ledsen.. och jag ba: men asså det gör vi:P
Men han sa inte nå te cattis som satt brevid oss o prata lika mkt:(
Men jag ska fan se till att klara detv där provet asså:P

Sen var vell dagen ändå rätt soft.
Skratta so fan på SO, haha när vi skulle gå ba, yngve: Hjupphe upp med stolarna.
Haha fan va Sanna blev rädd, hon höll fan på skita på sig tror ja, sen ba skrattarskratta x)
Kommer ner till skåpen och sanna lägger sig typ på mig och jag fastnar med huve i skåpet o hon fattar
ingenting och ba ligger kvar..men sen kommer jag upp men sanna ligger kvar o typ allt:P
Sen så typ ska vi gå ut och så sätter hon sig i trappa och typ gravar o garvar..då typ kommer André och ja ba:
Ja, asså hon väntar på bättre tider.
HAha sen så typ går vi ut och då tar simon min nyckel o då tar jag Johans mössa sen går jag..Och simon ba kastar nyckel över vägen fast det typ kommer en bil:P sen tog sanna, johans mösa o skulle kasta, och som vi alla vet äger ju sanna på att kasta lång..ne precis. så den typ hamnar mitt i vägen och massa skit..
Men sen fortsätter iaf jag o sanna hem och bara flamsar x)
Hahah Snacka om skojj:DDDD




Sen måste ju bara säga att jag är besviken oxå:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0