Loos

Los i går, hände fan mkt. där ändå x)
Ne men först träffade jag Alma Angeliqa och alla andra ^^<3
var på nån mässa, köpte faktiskt en mössa, bild kommer nog sen ^^
åkte hem till bosse och maria satt o prata lite, sen typ kl. 17.00 kom lena o hämta oss och jag fick sitta i pappas knä i framsätet...hmm..trångt??..ja!!
Sen började alla dom laga middag haha va kul de var när..ja allt hände:P
Middagen var riktigt god, första plats kom efterrätten..den va fett lugnt godast!:D:D
Efter de spelade jag o Evelina Wii, haha vi typ cyklade och så kom maria o ville pröva..haha ja dom kom tvåa sen när jag o evelina köde igen kom vi etta!:D
Ja o massa annat ku hände:D
Lena klippte lugg på mig* onykter dessutom:P

Sen typ 11 kom kalle och hämtade oss..
Asså om vi hade åkt typ en sekund tidigare eler kört 3km/h fortarde hade jag fan inte suttit här just nu asså :S
SÅ jävla läskigt..jag halvliger i ´mamma och pappas knä i baksätet och lyssnar på musik..plötsligt typ skriker mamma och jag kolla på vägen..då typ är det som jätte mkt snö som yr..men nejdå det var en ÄLG!
O fan va rädd jag blev. när kalle såg den svängde han ju undan och då körde mot snöbloknten och då tänkte jag..jahapp då blir de en krock då..MEn eftersom min brorsa är så jävla bra på att köra klara han både att svänga undan för ÄLGEN och från att köra i diket.

Jag trodde inte älgar var så stora men de var dom visst, sen när jag prata med kalle sa han att de var 3 ÄLGAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0