Helgen

Helgen har varit jävligt sköjj:
Fredag var ja med lina johanna sanna krille anton och typ amanda o felicia ett tag.
HAde detsköjj, var lite överallt och dryga oss med allt och alla:D
Lördag var jag med johanna sanna lina felicia, var på folkan men blev utkastade för vi typ spillden dricka över hela golvet sen lät vi för mkt.
då gick vi på ica o skojja. sen typ gick alla hem, jag sov hos lina och hon pratade i telefon till typ halv 4 men jag typ somnade, och så imorse sa hon att jag typ ba hade sagt: Jag vill inte ha den här längre, jag  ligger fan på allt
x)..Aa de tror vi vad vi vill om:p haahha
Sen i morse skulle jag resa mig upp och sen typ tuppa jag av eller  nå för jag kunde inte stå på bea och ramlade på lina och hon ba: Ajj!!:p
HAah, sengick jag te mormor och städa lite fick 150 spänn:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0