Ytterberg !

Ja, jag tänker inte klaga på betygen !  :D

första dagen på de sista jullovet i högstadiet..
alltså tänk, om ett halv år står vi där framme i krykan å ska snart få gå ut för att sedan bli stor !
Jag lovar jag kommer GRINA verkligen GRINA ! jag vill inte tänka på hur hemst de kommer vara, sista gången hela underbara 9:an har en avslutingen tilsammans..
Alltså, de är sjukt, kommer aldrig att få gå i korridoren med mina söta små miffon.. ;)

Men jaa, nu är de jullov å snart e jag 15 !!
Inte långt kvar, så är jag lika gammla som alla andra å får köpa energidryck själv, utan att be madde köpa ut åt mig .. :)

Ikväll ska jag till Ytterberg med dom unga ledarna mysigt <3
Blir väl massa mys, film prat å GODIS ! :D

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0