En fin stad !

Var till Gävle fram å tillbaka idag, å lämnade bror.
Långt å åka, å sega kärringar på vägen gör att man inte orkar ålla ögonen öppna :h
Fick ju iaf se Kalles nya lägenhet å den va nice ! väldigt stor för at vara en tvåa :)

Imorgon kommer äntligen min efterlängatade Sandra, vi ska mysa,mysa å återigen mysa ;)
Haha närrå, på onsda morgon drar vi till Östersund på mellandags rea som sagt :)

Å vems födelsedag är de på torsdag om inte MIN !!! :D
De firas med bio å massa tjejskit ;)

Fredagen är de ju nyår, vilket jag inte bestämt vad jag ska göra, bäst är väl kanske att inte planera de heller, för de blir aldrig som man tänkt..förhoppningsvis är Sandra å Alex i Sveg :)

Dagens outfit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0