Uppdatering

okeii, förlåt för dålig uppdatering men nu ska jag skärpa mig.
Men min mamma var ju så bra att hon fixa virus på datan och de e därför jag inte ha kunnat gått in, dvs datan gick sönder.
Men nu e jag här o ska skriva, varje dag, om jag orkar ^^

Dagen:
Skolan- gick väl bra, inte så mycket lektioner, hade hål timme ett tag^^

Kom hem, kände att jag inte mådde så  bra men jaja tänkte jag, mamma kom hem o sen åkte hon o handla, o när hon kom hem mådde jag bara sämre efter ett tag kom allt bara upp "(
Mamma gjorde en hamburgare och jag åt typ halva o en yoghurt , sen typ nyss kom allt de oxå upp, jag hatar detta,
ja vill vara frisk!!
ja nu ska jag inte äckla er mer

PussMaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0