Dagen! (:

skolan idag,
bäst var ändå på lunchen,

Sanna: (sjunger)
Elin: Tyst sanna!

Sanna: (sjunger)
Jag: Men tyst då Sanna!!

Sanna: (fortsätter sjunga)
Elin: Men Sanna förihelvte tyst nu!!
Jag: ja jag skriker över hlea matsalen om du inte är tyst!

..
Sanna: (sjunger återigen)
Jag: SANNA LÄGG AV!!!
Sanna: Maya..alla kollar..
Elin: ja konstigt, ditt fel

Sen fortsatte sanna sjunga hela dagen, dessutom samma jävla låt,
först på engelska sen svenska och sen norska!



Sanna: Vad är de här?
Jag: En lucka
(vi öppnar luckan)
Sanna: Ehh.. vad är detta?
Elin: Knappar, typ belysningen eller nå,
Jag: (trycker på knappen till "ridån" men inget hände, tryckte på belysningen
och helt plötsligt lyste de i hela matsalen, alla lampor var på! )
PINSAMT!


Ikväll blire mat på mysoxen (:

PussMaya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0