Torsdag

Må ju börja med och berätta vad som hände igår då:D
blev väckt 07:00:D fick tårta och presenter!
Fick 1500 och en datamus x)
Sen 200 av mormor
200 av evelina även en filt:)
Sen fick jag bestämma vart jag ville åka och shoppa!
DEt blev Birsta City!:D
Sit skoj.
Köpte 2 par jeans, ett par baggy, och ett par typ stprör(halvtrasiga)
2 par linnen(rosa,turkost)
1 linne som var svart...
En huvtröja som e lång,(lila o grå randig)
Tack för en underbar dag mamma!



Torsdag..
Vaknade hade jätte ont i huvudet och halsen:D
Mamma berättade att Matihilda, Bosse o Maria skulle komma=)
(Hoppas dom kommer snart)
Duschade gjorde mig i ordning och sen typ åt en bullex)
Nu kolllar jag på biggest loser:)



Btw. Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0